برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

محافظ برق

فیلتر توسط
32,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 1.5 متری با قطر 16 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
40,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 2 متری با قطر 22 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
35,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 2 متری با قطر 16 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
35,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 1.5 متری با قطر 22 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
190,000 تومان (بدون مالیات)
محافظ برق 5 پورت تکسان با کابل 3 متری تعداد پریز: 5 عدد طول کابل: 3 متر حداکثر جریان انتقالی: 15 آمپر حداکثر توان: 3.5KW ولتاژ ورودی: 2500 ولت مناسب برای یخچال - فریزر - تلویزیون و کامپیوتر دارای چراغ LED نشانگر...

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم